Re: Epox EP-8K7A+

Autor: PeJot (pjsoft_at_poland.com)
Data: Mon 16 Jul 2001 - 18:35:03 MET DST

Użytkownik Kaczuch <rkaczynski_at_poczta.onet.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych napisał:9iqblg$hs7$1_at_plonk.apk.net...
> Co powiecie na temat tej płyty? Stabillność, ew. problemy, jakość RAID-a,
> overclocking itp. Czy rzeczywiście jest lepsza od Asusa A7M?

Na razie ciężko jest ją dostać także wątpie żeby wypowiedział się
użytkownik tej płyty.
Test jest na http://www.in4.pl
Do overclockingu jest o niebo lepsza od A7M
zwłasza po tym jak wyszedł ostatnio bios Epoxa z dzielnikiem
PCI 1/5 (!) (nie mówiąc już o wersjach Asusa okrojonych
ze zworek do OC)

A co do A7M to już widziałem w sieci kilka wyników
i te na in4 nie są zaniżone.

PeJot