Re: Abit KT7Raid - problemy z biosem ?

Autor: Krzysztof Karczewski (krzysztof_at_formica.pl)
Data: Mon 16 Jul 2001 - 16:01:43 MET DST

> co to moglo sie stac ? flaszowanie przebieglo prawidlowo, proc nie byl
> podkrecony... wiaraki sie kreca ( wiatrak jest podlaczony prawidlowo -
takze
> funkcja alarmu w przypadku jego nie wykrrycia odpadA) kombinowalem juz
> restetem biosu poprzez zworke i takie tam - jakies sugestie ? najgorsze ze
> komp ten jest serwerem dostepowym do netu u mnie w domu i w reszcze kompow
> sie sieci nie ma :-(
>
> czy zawiezc eproma do sflaszownaia maszynowego ?

W Twoim przypadku pozostał tylko programator albo hot-swap. Natomiast
problem zapewne wziął się z tego, że awdflash ma tendencje do pomijania
BootBlock-a podczas flaszowania. Jeśli jest on taki sam w nowym biosie, to
nie ma problemu, ale czasem (czyt. :u Ciebie) jest inny. Radzę używać
flashera graficznego do AMI w wersji 841 (flash841.exe, ok 480 kB).
Przeflaszuje nawet drzwi od stodoły jeśli je podłączysz do peceta, a w
dodatku testuje poprawność zapisu.
Pozdrawiam
Wigwam