internet 16800 bps

Autor: GDP Bydgoszcz (gdp_at_bydnet.com.pl)
Data: Mon 16 Jul 2001 - 15:15:03 MET DST

cześć

chciałem zapytać czy internauci korzystający z połączenia modemowego przez
sieć telefoniczną firmy El-Net są skazani na maksymalne osiągi przy
połączeniu nie przekraczające 16 800 bps.
korzystając z TPSA mogłem osiągnąc prędkość do 45000 bps. Przesiadłem się na
EL-Net i do teraz nie mogę wyjść z szoku. Ktoś coś wie o tym?
Dodam że telefon pracuje bezprzewodowo po antenie.

zdrowko
LemonR_at_wp.pl