Re: czy cache L3 jest potrzebne??

Autor: Robert P. (loreena_at_obywatel.pl)
Data: Mon 16 Jul 2001 - 01:16:47 MET DST

tez myslalem , ze tak jest. Wiec wylaczylem go w BIOSie i zmierzylem
wydajnosc SiSoft Sandra oraz Nortonem Utilities. Nie ma zadnej roznicy. A
tak przy okazji ile masz RAM'u. Ja mialem 64+128, teraz zainstalowalem
256+128 i wydajnosc (mierzona tymi samymi programami) przysiadla o jakies
15%.
(dlatego kombinowalem wylaczenie L3, mam go na plycie zainstalowanego 1 Mb i
myslalem, ze nie cache'uje poprawnie takiej ilosci RAM'u).

Robert P.