Re: 7200rpm kontra 5400rpm

Autor: krzyss (q_at_kill.pl)
Data: Sun 15 Jul 2001 - 09:01:39 MET DST

> To zmienia posatc rzeczy.
> Czyli 1 system, a różne dyski :-)

I oto chodzilo chcieli dowodow to im je przedstawilem ale oni pewnie zaraz
zaczna pisac ze jeden dysk zdefragmentowany drugi nie ehhh uparci sa
poprostu a roznica miedzy tymi dyskami jest duza i nie trzeba nic tak
skomplikowanego robic zeby sprawdzic ze przyjemniej sie pracuje/bawi na
komputerze z dyskiem 7200obr niz 5400obr (nawet gierki sie szybciej laduja
:))

> Eghm...to już kwestia wielu czynników i przypadków.
> Pewnie, każdy dysk kiedys padnie, ale ciągłe robienie "backup-ów"
> jakoś mnie nie bawi w obawie, że za 2-3 miesiące jakiś przereklamowany
> twardziel może polecieć.

Jak na razie to mam zle doswiadczenia jezeli chodzi o dyski 7200obr. ale
zobaczymy za dwa, trzy lata....

> Ale producent dysku utraconych danych Ci nie zwróci.

No i to jest wlasnie najwiekszy problem

krzyss vel Qkill