Re: 7200rpm kontra 5400rpm

Autor: ===Tomy=== (tomy_at_inetia.pl)
Data: Sun 15 Jul 2001 - 01:50:39 MET DST

Cześć,

>A co to za roznica ? chodzilo o szybkosc ladowania

A taka różnica, że systemy zależnie od poziomu zaśmiecenia inaczej
pracują, a tym bardziej wolniej lub szybciej się uruchamiają na
podobnych konfiguracjach sprzętowych.

>a systemy to te same kopie ( nie mozna tu porownywac swojego systemu) oczywiscie system
>zasmiecony jak diabli...

To zmienia posatc rzeczy.
Czyli 1 system, a różne dyski :-)

>Jak padnie ? wezme druga BIII .. wszystkie dyski 7200 padaja

Eghm...to już kwestia wielu czynników i przypadków.
Pewnie, każdy dysk kiedys padnie, ale ciągłe robienie "backup-ów"
jakoś mnie nie bawi w obawie, że za 2-3 miesiące jakiś przereklamowany
twardziel może polecieć.

>niezaleznie od producenta...

Ale producent dysku utraconych danych Ci nie zwróci.

--
===Tomy===
mailto:tomy_at_inetia.pl