Re: [Wawa] Kto chce elektronike od Caviara 3.2 GB ?

Autor: Jon Bannerman (bannerman_at_poczta.onet.pl)
Data: Sat 14 Jul 2001 - 18:31:03 MET DST

Użytkownik "T.F." <tf_at_arni.pdi.net> napisał w wiadomości

> rozhermetyzowany, of koz

Witam.
Mam pytanko o taki dysk. Czy to że jest roz her ..., no, ze jest w nim
powietrze czyni go niezdolnym do dzialania? Mam Samsunga 2,5 GB który był
otwarty. Miał uszkodzony talerz i kumpel przełożył mi do niego talerze z
innego Samsunga ale dysk w ogole nie probuje dzialac. Przy starcie kompa
kreci tylko przez chwile talerzem, rzuca glowica po dysku jakby chcial
znalezc poczatkowy sektor czy cos takiego. Po chwili parkuje glowice i
zatrzumuje sie silnik dysku. Czy mozna cos zrobic???
Mam wprawdzie nowego IBM-a ale taki staruszek przydalby mi sie jako
przenosny.
Dzieki za wszelkie informacje.

Jon Bannerman.