Re: Plik Worda - pytanie

Autor: Roman k. (romku1_at_wp.pl)
Data: Sat 14 Jul 2001 - 16:31:06 MET DST

> Mam takie pytanie:
> Na dyskietce mam plik w formacie Word 97.
> Przez kilka dni kumpel pisal prace dyplomowa po czym na samym koncu
wszystko
> mu "zniklo", znaczy sie wszystko to co napisal, pojawila sie tylko jedna
> pusta strona (nie wiem jak to zrobil),

To akurat dość proste. Jeśli nie patrząc na ekran chciał napisać A i wcisnął
zamiast Shift+a, Ctrl+a, to zaznaczył cały tekst. A po wciśnięciu nastepnej
litery zaznaczony tekst zamienił na tę literkę. Ale po co to zapamiętał, to
za diabła nie wiem. Zajrzyj do ustawień Worda czy i gdzie robi on kopię
zapasową. Nadzieja jest rownież marna, bo skoro zapamiętał, to nadpisał i
kopię!

Pozdrowienia
Roman K.