Plik Worda - pytanie

Autor: andn_at_kki.net.pl
Data: Sat 14 Jul 2001 - 10:16:44 MET DST

Witam!

Mam takie pytanie:
Na dyskietce mam plik w formacie Word 97.
Przez kilka dni kumpel pisal prace dyplomowa po czym na samym koncu wszystko
mu "zniklo", znaczy sie wszystko to co napisal, pojawila sie tylko jedna
pusta strona (nie wiem jak to zrobil), no i oczywiscie zapisal zmiany w
pliku. W efekcie wszystko to co napisal poszlo w cholere. Pytanie moje
brzmi: czy rzeczywiscie? Pusty niby plik zajmuje 153 kilo, czy da sie
przywrocic w jakis sposob jego poprzednia wersje? Czy nie ma zadnej szansy?
Z gory dzieki za odpowiedz.
Pozdrawiam.