Re: Gf MX i dziwny problem

Autor: Sieger (sieger_at_kki.net.pl)
Data: Sat 14 Jul 2001 - 15:23:01 MET DST

> Mialem podobny problem z moja nowa GF2Pro Prolinka, pomoglo wylaczenie
> VESA DDC w menu monitora.
> Wydaje sie jakby karta (lub jej BIOS, lub nowe detki) maja klopot z
> prowidlowa obsluga DDC.
> Oczywiscie po wylaczeniu tracimy automatyczne ustawianie odswieżania
obrazu
> i zawsze wynosi ono 60 Hz. Musimy sobie ustawic swoje recznie.
> Winda i tak idiotycznie obsluguje DDC i uwaza ze optymalna czestotliwosc =
> max czestotliwosc obslugiwana przez monitor i np. u mnie przy 640x480
> proponuje mi 240Hz :-).

Rzeczywiscie byl to problem czestotliwosci. Nie musisz wylaczac DCC,
wystarczy poszukac
tego programu, ktorym ja sobie sknocilem sprawe (nvidia refresh fix), dla
tego, ze zle zachowalem
ustawienia i zrobilo sie bagno. Nim sobie powybierasz czestotliwosc dla
kazdej rozdzielczosci,
a nawet rozdzielczosci+palety kolorow.

Adi