Re: Gf MX i dziwny problem

Autor: supreme>>> (no_at_e.mail)
Data: Fri 13 Jul 2001 - 20:45:34 MET DST

--
pozdro!
supreme>>>
"Sieger" <sieger_at_kki.net.pl> wrote in message
> po wlaczeniu
> jakiej kolwiek gierki lub programu wykorzystujacego grafike 3D, monitor
robi
> sie czarny i
> za chwile przechodzi w tryb uspienia (miga dioda).
Mialem podobny problem z moja nowa GF2Pro Prolinka, pomoglo wylaczenie
VESA DDC w menu monitora.
Wydaje sie jakby karta (lub jej BIOS, lub nowe detki) maja klopot z
prowidlowa obsluga DDC.
Oczywiscie po wylaczeniu tracimy automatyczne ustawianie odswieżania obrazu
i zawsze wynosi ono 60 Hz. Musimy sobie ustawic swoje recznie.
Winda i tak idiotycznie obsluguje DDC i uwaza ze optymalna czestotliwosc =
max czestotliwosc obslugiwana przez monitor i np. u mnie przy 640x480
proponuje mi 240Hz :-).
--
pozdro!
supreme>>>