Re: uziemienie kompa

Autor: Grzegorz (gento342_at_poczta.onet.pl)
Data: Sat 14 Jul 2001 - 11:55:47 MET DST

> czego wynika ze nie jest uziemiony.
> No fakt...

> Powinienes

> Uziemienie sluzy do odprowadzania impulsow elektr. - tzn. pradu o wyzszym
> niz zakladano napieciu (albo natezeniu - nie wiem bo nie jestem
> elektrykiem).

Chodzi o napiecie.

Tak czy siak dla spokoju sumienia radze zakupic listwe....

Listwe mam ale jeśli jest ona podlaczona do gniazda bez bolca to i tak
kicha. Jeżeli już to listwa ale przedłuzaczem do innego gniazda (z bolcem).
Tak przynajmniej mi się wydaje. A moze sie myle? Czy sama listwa załatwia
sprawę? Cos nie bardzo mnie to przekonuje. Moze ktos wyjasni to dokladnie.

Grzegorz