Re: Ati radeon i słaby sygnał TV

Autor: ===Tomy=== (tomy_at_inetia.pl)
Data: Sat 14 Jul 2001 - 00:57:35 MET DST

Cześć,

>Mam Radeona 32mb sdr oem, ale uparł sie na sterowniki od DDR

 :-0 ???
Czegoś nie rozumiem. Uzyj sterów 4.13.7115 i po kłopocie.
Przecież sterownik sam potrafi sprawdzić jaką masz kartę.
U mnie zawsze widzi Radeon SDR.

>do TV daleko i obraz cienki, chyba zaryzykuje jednak lepsze kable i z takimi końcówkami,
>żeby wystarczył jeden, niemoge dokopać sie do żadnych opcji w TV

W jakiej wersji są te Twoje sterowniki ? O ile pamiętam w każdej jest
zakładka TV.

>co do ustawień EURO, acha mój niejest 100hrtz

Czy 50 czy 100 Hz nie ma znaczenia.
Pytałem o Thomsona, gdyż czuję w czym masz prolem ;-)

--
===Tomy===
mailto:tomy_at_inetia.pl