Re: Czy dysk ATA100 zadziała na płycie z ATA33? (pilne pliz!)

Autor: Jon Bannerman (bannerman_at_poczta.onet.pl)
Data: Fri 13 Jul 2001 - 17:01:53 MET DST

Użytkownik "Jarek J" <jarek.j_at_wp.pl> napisał w wiadomości
> Witam!
> Mam właśnie taki problem - może ktoś wie, czy taki dysk u mnie zadziała (i
> najlepiej żeby pracował w trybie Ultra ATA33), bo każdy sprzedawca mówi co
> innego, a żaden nie chce dać na próbę.

Witam.
Mam płytę ATC-6120 z chipsetem jeszcze LX. Płyta według instrukcji suportuje
UDMA 33. Od około pół roku mam dysk IBM-a obsługujący UDMA 100. Początkowo
był widziany przez BIOS jako UDMA-80 :-))). Chodził bez zarzutu, jednak
wolałem dysk przestawić na UDMA 66 i tak chodzi do dziś.
BTW. Świetny dysk - IBM DTLA 307030.
Życzę dobrego i niezawodnego nowego dysku.
Pozdrawiam wszystkich.