Czy dysk ATA100 zadziała na płycie z ATA33? (pilne pliz!)

Autor: Jarek J (jarek.j_at_wp.pl)
Data: Thu 12 Jul 2001 - 19:02:22 MET DST

Witam!
Mam właśnie taki problem - może ktoś wie, czy taki dysk u mnie zadziała (i
najlepiej żeby pracował w trybie Ultra ATA33), bo każdy sprzedawca mówi co
innego, a żaden nie chce dać na próbę.
I jeszcze pytanie: czy warto kupić Seagate U5 30 GB (395 zł w MediaMarkt),
czy może lepiej Maxtor czy WD czy Fujitsu?
A jak sprawują się nowe Samsungi (jakieś tam Spin Point - widziałem jeszcze
na ATA 66, które raczej u mnie zadziała)- bo te na ATA33 padły mi już trzy?
Mój HDD aktualnie siada (brzęczy i terkocze w dziwny sposób, a te bad
sektory...) więc proszę o możliwie szybką pomoc.
Pzdr.