Kopnięty CD-ROM

Autor: Marek (mcroy_at_poczta.onet.pl)
Data: Fri 13 Jul 2001 - 10:21:27 MET DST

Mam wielki problem.
Ostatnio zmieniłem prawie całego kompa, między innymi kupiłem płytę ECS
K7VZA + Durona.
Wszystko śmiga super, ale jest jedno ale. Po podłączeniu CD ROM'a x40 firmy
TEAC (sprawdzony,
gdzie indziej działa dobrze) i włączeniu w Windowsach DMA (na pewno go
obsługuje, sprawdzane) CD
widzi wszystkie płyty jako audio i nie da się ich czytać. Zainstalowanie
różnych 4in1 nic nie daje
(przy najnowszych CD nie widzi wcale płyt).
Wyłączenie DMA powoduje powrót do normalności, ale wtedy w testach wychodzi,
że mam
CD x12. Co z tym zrobić? Ma ktoś jakieś pomysły?
Pozdrawiam.