Re: Celeron 800 i Duron 800 - Wyjasnienie

Autor: CFR (cfr_at_priv.onet.pl)
Data: Fri 13 Jul 2001 - 08:45:47 MET DST

Użytkownik "CFR" <cfr_at_friko4.onet.pl> napisał w wiadomości
> Czy to sa takie same procesy, czy nie? Podobno to jest jedno i to samo.
> Pomozcie bo chce kupic komputer a kolega ma do spzedania pentium 150. Czy
> sie oplaca kupic taki celeron?
>
> Dzieki

    Przepraszam ale nie moglem sie powstrzymac od wykonania malego
sprawdzianu. Od jakiegos (dluzszego) czasu widze, jak ktos rzuca problem i
odpowiedzi sa dalekie od pytania (nie zawsze ale sie zdarza). Jest to
naprawde lekko denerwujace.
Teraz spodziewalem sie, ze zostane zjechany, uproszczony do pojedynczych
komorek itd. a tu mile zaskoczenie :) Widze, ze sa osoby, ktore mimo chca
komus pomoc. W koncu nie kazdy ma jako takie pojecie o komputerach, tu chyba
kazdy sie ze mna zgodzi :) Ja takze dostalem pare razy po uszach mimo,ze
kompy nie sa dla mnie obce a wrecz baaardzo pozyteczne, w koncu nie kazdy
jest Alfa i Omega.

Panowie tak dalej i wielkie THX za chec niesienia pomocy.

--
3.V-ta.Sie :)
CFR