Re: Celeron 800 i Duron 800

Autor: Witold Wilk (maniack_at_tychy.com)
Data: Fri 13 Jul 2001 - 21:46:22 MET DST

Niejaki(a) CFR <cfr_at_friko4.onet.pl> w grupie pl.comp.pecet doznal
olsnienia i napisal:
> Czy to sa takie same procesy, czy nie? Podobno to jest jedno i to samo.

jedno i to sam jest chodzi o zgodnosc z x86 ;> a tak, to sie wiel roznia
- amd jest obecnie bardziej oplacalne jesli chodzi o kupno - tansze i
wydajniejsze od intelowych procesorow :)

> Pomozcie bo chce kupic komputer a kolega ma do spzedania pentium 150. Czy to
> sie oplaca kupic taki celeron?

p150? w dzisiejszych czasach... no nie wiem. chyba, ze tylko tekst na
tym bedziesz robil ;p

lepiej cos w stylu thunderbird 1.2ghz, msi k7t, 512mb ram i masz
wzgledny spokoj na moze 2 lata :) a potem to kto to wie :)

--
|__Witold "ManiacK" Wilk <maniack_at_tychy.com>_______+48607397423__|
|_________txt by: Scotty - Fallout2 Dev. (Interplay)_____________|