Re: problem z kopiowaniem duzych plikow pot abit kt7 raid

Autor: SVerhoeven (SVerhoeven_at_wp.pl)
Data: Fri 13 Jul 2001 - 08:03:03 MET DST

Dzieki wszystkim za rady
Dopiero w weekend bede mogl sprawdzic wszystko o czym mowiliscie,
Ale jasno wynika kilka rzeczy a wiec bios mam z 15/12/2000 WW czyli zgodnie
ze strona abit faq diabelnie stary ;-( ,
(upgrade wlasnie sie ciagnie :-) )
Oczywiscie mam kt w wersji A, przegrzewanie odpada, dyski sa dobrze
chlodzone i daaaaaaleko od siebie
Jest tylko blaster live ale na 4-tym bodajze slocie (tu nie jezdem pewny)
Nie mam sterownikow via do dyskow w trybie miniport (rowniez sie ciagna wew
tle ;-) )

A jeszcze cos, ktory bios polecacie (chodzi mi o wersje stabilne) 3C, ZT,
ZH, YH (WW posiadam ) ?
Pytam bo czasem najnowsze biosy wcale nie sa najlepsze.

sver