Re: problem z kopiowaniem duzych plikow pot abit kt7 raid

Autor: Dariusz Jaworowski (darekjaw_at_poczta.onet.pl)
Data: Thu 12 Jul 2001 - 22:10:24 MET DST

SVerhoeven wrote:

>Hejo
>Stan jest taki : plyta glowna abit kt 7 -raid, 2 dyski IBM 45 gb i 65 GB,
>patch via 4in1 w wersji 4,31, dyski ustawione do pracy w dma, procesor
>ATHLON 1,2, 266 box. (temperatura pracy 45 oC)
>W trakcie kopiowania z 65 na 45 ok 5 GB danych, tak po ok 2 GB, reset
>sprzetu i zawsze tak sie dzieje.
>Pomoglo wlasciwie w Farze klepanie pause-break ta mniej wiecej co dwie
>kratki przyrostu.
>Czy ktos moze mi pomoc, wyjasnic co moze sie dziac i jak toto naprawic?
>
>zdrowko
> [...]
Sprawdź czy jakaś karta siedzi w piątym slocie PCI (lepiej, zeby był
pusty), jeżeli w komputerze jest jakiś SoundBlaster to wyciągnij go i
sprawdź czy dalej się wiesza. Zainstaluj też drivery Via IDE w trybie
miniport, nie da się tego zrobić z poziomu 4in1, trzeba ściągnąć sam
sterownik ide. Oczywiście jak ktoś wcześniej podał, jeżeli to nie pomoże
to proponuję zajrzeć tu: http://go.to/kt7faq

Pozdrawiam

Darek J.