Kradziez danych w serwisie - part2

Autor: Pazuzu (gregszuba_at_poczta.onet.pl)
Data: Thu 12 Jul 2001 - 23:21:13 MET DST

Dzieki za rady widze, ze sprawa jest raczej beznadziejna, ale moge ich
chociaz postraszyc policja i prokuratorem.

>... a to ciekawe? nie mogl ci sie pojawic inny dysk niz masz
>w systemie; w historii polecenia uruchom oraz w we wszystkich
>innych historii /takie rozwijalne belki w polu pisania/ masz
>napisane jakie polecenia byly wykonywane;

Wyglada to tak jakby po zrzuceniu bazy na swoj dysk otworzyli ja ze swojego
dysku na moim kompie, zeby sprawdzic czy im sie otwiera i nie ma bledow czy
po inna cholere.

Pozdrowienia
Grzegorz