Re: CZY TAKIE COŚ ZADZIAŁA NORMALNIE? proszę o radę

Autor: trzmiel (ach_at_skrzynka.pl)
Data: Thu 12 Jul 2001 - 22:02:14 MET DST

> dzieki
> adresy na ws.pl tylko w celu odniesienia do dokladnych opisow...
> Myslisz ze ram PC100 nie pojdzie z PIII ?
> W sklepie gosciu zapewnial ze pojdzie bez problemu...
> Aczkolwiek mialem taki przypadek nie wiem czy odwrotnie analogiczny:
> Stara plyta glowna nie chciala obsluzyc RAM PC133, i mialo to zwiazek
chyba z
> jej taktowaniem...
> prosze o jeszcze
> dzieki
> pozrowienia dla wszystkich

dopiero teraz zauwazylem ze swojego pierwszego posta pusciles 2 razy i
kolega Krzysiek odpowiedzial Ci podobnie jak ja. sa 2 rodzaje P3: na
magistrali 100mhz i 133 mhz. Procesor 733 jest na 133 mhz i z pamiecia 100
mhz nie pojdzie. A opisy sprzetu na ws.pl wcale nie sa dokladne, bo po
opisie plyty nawet nie wiem czy ona obsluguje proce na magistrali 133mhz (po
numerku mostka sie nie orientuje). Mimo wszystko dobra rada:
1. nie masz kasy to kup plyte ECS+ AMD Duron
2. masz kase to kup plyte MSI+ AMD Athlon

pzdr.
trzmiel