Re: CZY TAKIE COŚ ZADZIAŁA NORMALNIE? proszę o radę

Autor: krziwin_at_poczta.onet.pl
Data: Thu 12 Jul 2001 - 21:51:56 MET DST

> hehe ;-)
>
> chyba nie chcesz tego kupowac na ws.pl ?
>
> procesor na magistrali 133 (pentium 3) nie pojdzie chyba z pamiecia 100 mhz.
>
> kup cos lepiej na AMD i porownaj ceny np z www.wgk.waw.pl tam tez masz sklep
> i mozesz zamowic wysylkowo
>
> pzdr.
> trzmiel

dzieki
adresy na ws.pl tylko w celu odniesienia do dokladnych opisow...
Myslisz ze ram PC100 nie pojdzie z PIII ?
W sklepie gosciu zapewnial ze pojdzie bez problemu...
Aczkolwiek mialem taki przypadek nie wiem czy odwrotnie analogiczny:
Stara plyta glowna nie chciala obsluzyc RAM PC133, i mialo to zwiazek chyba z
jej taktowaniem...
prosze o jeszcze
dzieki
pozrowienia dla wszystkich