Re: Athlon 1,4 sie przegrzewa

Autor: _darios_ (darios_at_interia.pl)
Data: Thu 12 Jul 2001 - 14:37:42 MET DST

> jest komp z procesorem Athlon 1,4 GHz 266
> grafika AsusV7700 ProDeLuxe
> plyta epox 8KTA3
>
> wystarczy mu ok. 15 min i juz koniec - zawiesza sie na amen , trzeba
> resetowac na twardym resecie. po resecie temperatura procka 50 st. C
> Prawdopodobnie spowodowane to jest przegrzewaniem sie procka.
> Moze ktos mial podobny problem ? Jaka jest najlepsza obudowa do
> tego grzejnika ? Jaki wentyl polecacie (osiagalny w Polsce ? )

Mam Athlona 1,4/266 na plycie Asus A7V133 i temperature podczas
normalnej pracy 45 stopni a pod obciazeniem dochodzi do ok. 54 stopni
( np. ponadgodzinna rozgrywka w Q3 ;-)
Cooler to Volcano II + pasta na srebrze + obudowa Chieftec + 2 wiatraki
Sunon z przodu i z tylu obudowy.
Jest cicho i chlodno - zadnego rżnięcia obudowy i takich tam wynalazkow :-)
Nie ufaj pomiarom temp. przez program PC Probe Asusa - zawyza on temp.
o ok. 10 stopni - najlepiej sprawdzaj w biosie lub zainstaluj sobie
programik
CPU Cool albo ewent. sandre.

_darios_