Re: Problem z Dyskiem (LBA, CHS)

Autor: trsr of b0r_at_ (b0r_at_)
Data: Thu 12 Jul 2001 - 11:27:06 MET DST

>np jezeli masz Award 6.0 to powinno byc CHS bo LBA zostalo wymyslone bardzo
>dawno temu po to zeby stare biosy widzialy nowe dyski przekraczajce pewna
>pojemnosc

:) jesli chodzi o LBA, to w BIOS-ach pecetow pojawilo sie pozniej niz CHS -
z reszta adresowanie LBA (przy standardowym kontrolerze) pozwala na
zaadresowanie 128 Gb danych na dysku, natomiast CHS - tylko 32... ale to
taki drobny szczegol techniczny zwlaszcza, ze dzis CHS jest rzadko
stosowany...

:) i dobrze, ze tego nie zrobiles ...

Pozdrawiam