Re: VIA sp

Autor: kpiotr_at_poczta.onet.pl
Data: Thu 12 Jul 2001 - 02:32:05 MET DST

> Hi!
> Po zainstalowaniu kazdej nowej wersi VIA sp np. 4.32 po restarcie systemu
> WinMe system zatrzymuje sie przed tym jak normalnie powinien pojawic sie
> pulpit natomiast nie ma takich problemow po zainstalowaniu wersi 4.26
> dostarczonej na plytce od plyty gl. Jak zainstalowac nowsza wersje ? Plyta
> ABIT KT7A RAID.

Na takiej samej plycie mialem czesto problemy w ME ale moim zdaniem poprobuj
wlasnie wczesniejszych wersji VIA4in1, u mnie calkiem niezle ostatnio chodzila
4.31 (dobre opinie zbierala 4.28) ale zastrzegam, ze przy zmianie kazdego
patcha 4in1 niestety wywalalem cala Winde aby po jej zainstalowaniu na nowo
przed wgrywaniem innych sterownikow wgrac najpierw 4in1 i dopiero reszte.