Re: VIA sp _

Autor: Edwardek (edwardek_at_poczta.onet.pl)
Data: Thu 12 Jul 2001 - 19:39:21 MET DST

nowsze nie znaczy lepsze!
zazwyczaj jesli z plyta dostales pakiecik via
to jest on najlepszy dla niej, dla systemu
ktory byl na rynku w czasie produkcji plyty.....

....to bylo raz,
a dwa to:

skoro sam zauwazyles, ze wczesniej bylo dobrze
to po co instalujesz nowe - nie rozumiem tego.
Tylko dlatego ze ma numerek wiecej?
Ja osobiscie pracuje na tych, ktore dostalem
z plyta - a przetestowalem cala mase mozliwych
pakiecikow VIA i stwierdzilem, ze te z plyty laza
moze nie najszybciej (chodzi mi o AGP), ale
z pewnoscia najstabilniej.....

pzdr
Edwardek