Re: maly tescik dzwieku -Teac kontra LG

Autor: raku (raku_at_prz-rzeszow.pl)
Data: Thu 12 Jul 2001 - 00:50:04 MET DST

> I co to niby znaczy? Kopię oryginału mogę sobie wypalić z mp3 z bitrate
128,
> bądź z mp3 192 czy 320 bądź z plików wav! Nic nie było napisane!!

czy w czasach masowego piractwa zatracilo sie juz pojecie oryginalu???
moim zdaniem to oryginalna plyta CD audio - taka kupowana w sklepie
muzycznym, srebrna, z ladnym nadrukiem na okladce i kosztujaca ponad 50zl

a z mp3 bitrate 128 lub inne to mozesz sobie co najwyzej wypalic kopie kopii
oryginalu

> Bardzo dużo, gdy stworzona kopia_oryginału została wypalona z emetrójek!

czytaj wyzej

raku