Re: błędy na ntfs

Autor: Smoq (smoq_at_poland.com)
Data: Thu 12 Jul 2001 - 00:37:08 MET DST

Użytkownik "Grzech" <grzech2000_at_poland.com> napisał w wiadomości
> tak sobie myślę, że nie widziałem nigdy żadnych błędów na partycji ntfs.
> jakie są objawy, np. wystąpienia bada na takiej partycji? jak to
sprawdzić?
> skandisk przeleci wszystkie testy i nic nie powie co jest grane, a bym
> chciał wiedzieć w razie czego...

Widzialem taki dysk z NTFS5 ktory po wylaczeniu pradu byl nie do uzytku,
chkdsk nie dal rady nic zrobic, twierdzil ze MFT jest uszkodzona i nie
potrafil odtworzyc z kopii. A MS udostepnia specyfikacje NTFS5 tylko w
postaci papierowej i za ciezkie pieniadze, przynajmniej takie informacje
uzyskalem na pl.comp.os.ms-windows.winnt. Z fatem 32 pewnie jeszcze by sie
cos dalo zrobic. Dodam tez ze zaden program czytajacy NTFS pod DOS lub W9x
tej partycji nie ruszyl. Nie do konca wiec jestem przekonany o wiekszym
bezpieczenstwie NTFS5.

Smoq