Re: Monitor jaki ??

Autor: Tom (kroandal_at_acn.waw.pl)
Data: Thu 12 Jul 2001 - 00:18:00 MET DST

Użytkownik "Tomek T. Neas" <neas..post.p1> napisał w wiadomości

> Ja wybierałem pomiędzy E400 i G400. Zobacz czym się dokładnie
> różni E200 i G200 bo np. mój E400 ma w rzeczywiste parametry
> znacznie lepsze niż podaje producent tak że nie widziałem sensu
> dopłacania do G400 nie mówiąc już o G420, być można seria 200 ma
> podobnie, jeśli chcesz szczegóły to na priva bo sporo pisania.
> :) Jak już mówiłem podstawa to dokładnie przetestować monitor
> przed kupnem.

Czesc
Zawroce ci troche glowe tym monitorem
ale poprostu juz sam nie wiem....nie chce strzelic
jakiegos byka:))) w sumie uzywam kompa dosc intensywnie
wiec zalezy mi na naprewde dobrym monitorze....

Generalnie G200 ma wyzsze czestotliwosci odswieżania.
Innych roznic nie zauwazylem (istotnych)
Tylko ciekawe czy finalnie nie ma roznic w jakosci obrazu
moze jest inna elektronika?Nie wiem...
Roznica w cenie to 150 zl...tylko czy warto
Co o tym myslisz?