Prosba - potrzebna krew

Autor: Tomasz Puchalski (tom_at_nidi.net)
Data: Wed 11 Jul 2001 - 15:37:33 MET DST

Witam, i przepraszam za kross posting do tylu grup, ale sprawa jest wazna.

Mam prosbe do wszystkich zamieszkalych/ majaczych rodzine/ znajomych w
Warszawie.

Potrzebna jest blyskawicznie spora ilosc krwi grupy A RH minus. Chodzi o
uratowanie zycia mojego ojca. Od kilku miesiecy walczy z powiklaniami
pooperacyjnymi w szpitalu akademii medycznej na Banacha w Warszawie (ma w
tej chwili wtorne zakazenie a organizm jest bardzo oslabiony). Zakazenie
powoduje przyspieszony rozpad czerwonych krwinek. Powoduje to takie
oslabienie (daleko posunieta anemie), ze od tygodnia nie jest w stanie
oddychac samodzielnie i jest podlaczony do respiratora. Poniewaz jest
swiadomy i respirator mu przeszkadza proponowane jest zastosowanie
trachotomii ?(nie jestem pewny czy to wlasciwe slowo - chodzi o operacyjne
wprowadzenie rurki do tchawicy). Bylaby to nastepna otwarta rana i mozliwosc
nastepnej infekcji - a to by go zabilo.

Jezeli jest ktos kto posiada ta grupe krwi i zechcialby pomoc mojemu ojcu
(lub ktos kto ma rodzine/ znajomych) prosilbym o kontakt na adres
TOM_at_NIDI.NET . Uczciwie musze zaznaczyc, ze wymagalo by to podrozy do
szpitala na Banacha, do punktu krwiodawstwa w dniu roboczym miedzy 8:00 i
14:00 jak rowniez kontaktu z lekarzem prowadzacym (lekarz musi poinformowac
kierownika punktu krwiodawstwa, ze dana osoba zda krew z przeznaczeniem dla
mojego ojca).

Z gory dziekuje wszystkim za pomoc.

Tomek.