Re: klęcznik [NTG???]

Autor: mirro (bis2_at_go2.pl)
Data: Wed 11 Jul 2001 - 15:33:17 MET DST

Uzytkownik "Tomasz M. Sadowski" <ts_at_rsi.pl> napisal w wiadomosci
> Witam wszystkich -
> być może to pytanie jest NTG... ale grupy poowięconej meblom nie
> znalazłem, a stołek na którym siedzi programista to też ważny element
> hardware'u ;-) Czy ktoo z Grupowiczów używa może zamiast krzesła tzw.
> klęcznika? Jak się na tym siedzi, czy warto przesišoć się z krzesła?
>
> Pozdrawiam, ts.
> ------------------
> Tomasz M. Sadowski
> ts_at_rsi.pl

DZIESIEC lat temu, kiedy bylem wyzyskiwany w USA przez wrednych kapitalistów
w firmie komputerowej natknalem sie na cos podobnego. Powiem tylko jedno.
Genialne !!!!. Wbrew pozorom bardzo wygodne, siedzi sie wyprostowanym, zero
garbienia. Po tygodniu uzytkowania nie uzywalem innych siedzisk. Ludzie
patrzyli na mnie troche DZIWNIE, ale to nic. Po powrocie do naszego landu
chcialem kupic, ale oczywiscie nigdzie nie znalazlem. Szczerze mowiac to juz
zapomnialem o moim ulubionym kleczniku. Dzieki za przupomnienie.

Mirek B