Re: Zly start z AMD

Autor: smok_wawelski (smok_wawelski_at_kki.net.pl)
Data: Wed 11 Jul 2001 - 15:04:09 MET DST

cze
sprawdz czy w biosie nie ma ustawienia wyłaczenia awaryjnego przy:
1/ CPU-FAN, które wyłącza system przy braku obrotów wiatraka
2/ sprawdz czy nie jest ustawienie aby wyłączał system przy przegrzaniu
procka
2/załóż i podłącz wiatrak

 a swoją drogą ryzykant jestes procek bez wiatraka, byc może spaliłeś
wskazane przepróbować na innym kompie
lub płytę z innym prockiem tym razem juz z witrakiem
pozdrowienia smok_wawelski_at_kki.net.pl

Piotrek napisał(a) w wiadomości: <9ihfud$ttv$1_at_news2.ipartners.pl>...
>Witam
>
>Wlasnie ja zagorzaly fanatyk intela kupilem dzisiaj plyte ASUS A7V133 i TB
>1,2 266 i juz klopoty. Oczywiscie zasilacz startuje ale pozatym cisza.
Plyta