Re: Zly start z AMD

Autor: CIAho (ciahol_at_poczta.onet.pl)
Data: Wed 11 Jul 2001 - 18:52:29 MET DST

"Piotrek" <piotrek_at_optimedia.com.pl> napisał
> Wlasnie ja zagorzaly fanatyk intela kupilem dzisiaj plyte ASUS A7V133 i TB
> 1,2 266 i juz klopoty. Oczywiscie zasilacz startuje ale pozatym cisza.
Plyta
> gola piszczy (czyli O.K) wsadzam procek (tylko procek) i cisza.
> Prawdopodobnie z prockiem cos nie tak. Choc ustawialem recznie jedynie
> mnoznik i szyne (w koncu reszta powinna byc z automatu).

Miałem podobną sytuację z zestawem Abit KT7A + TB 1,2 (266).
Miałem nawet gorzej, bo na Abicie wszycho jest automat. :)
Nie startował i już... :(
Nie sprawdzałem jak zachowuje sie płyta bez procka.
Natomiast serwis wsadził innego proca (niestety 1,2/200, bo 266
akurat się skończyły) i tera gra i trąbi. ;)
Ponoć z prockiem było coś nie ten-teges. ;)

pozdry
Ciah:o)