Re: Jakim programem zidentyfikować karte graficzną?

Autor: Bartosz Kiziukiewicz (kiziuk_at_alpha.net.pl)
Data: Wed 11 Jul 2001 - 10:37:19 MET DST

On Wed, 11 Jul 2001 09:53:12 +0200, "Bartek G" <bgrabowski_at_go2.pl>
wrote:

> mi

> karcie. Napisów na karcie nie ma chipset jest zaklejony radiatorem i jedyny
> napis jaki moge znalexc to Adventure DVDWInmax. Wiem , że można sprawdzić po
> biosie przy uruchamianiu kompa, lecz ta karta jakoś późno wyzwala monitor
> gdy jest już końcowa procedura i znika bios komputera!
> Powerstrip pokazuje mi jakąś dziwną nazwę która nic mi nie mówi i zdaję się
> że on też tej karty nie potrafi zidtynfikowac
> Karta wygląda następująco:
> wyjście na monitor
> wyjście video na chinchu
> [...]

Tak sobie jeszcze pomyślałem, że może jest na PCB naniesiony gdzieś
FCC Id. Jeśli by był, to wrzucasz takowy do
http://www.fcc.gov/oet/fccid/ i przy odrobinie szczęścia będziesz miał
odpowiedź.
Ale skoro nie ma, to może być ciężko. Szukałem trochę na www ale
ponieważ zagranica ciężko mi działała, nic ciekawego nie znalazłem.

--
Pozdrawiam
  Bartek