Re: chyba sie poddam :(

Autor: Katanka (szpotocb_at_wsi.edu.pl)
Data: Wed 11 Jul 2001 - 10:16:57 MET DST

Użytkownik krzyss <q_at_kill.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:3b4b68b5$1_at_news.vogel.pl...

> znalazl

> Zrob windows update i niezbedne poprawki zalap...
> a jak nie to tyl;kko reinstalka zostala...

wlasnie chcialbym sie obejsc bez instalowania windy i zrozumiec o co chodzi
wiem ze instalka pomoze ale i tak nie bede wiedzial co sie stlo a w
przyszlosci tez sie moze tak nagle stac

Katanka
www.playstation2.of.pl
szpotocb_at_wsi.edu.pl