Re: Do użytkowników ABIT BX133

Autor: Robert (rob3x_at_No-SPAM-polbox.com)
Data: Wed 11 Jul 2001 - 10:01:15 MET DST

ebrom wrote:

> na tej plytce nie mozna zarezerwowac przerwan w BIOSie dla konkretnego
> urzadzenia, a jedynie dokonac rezerwacji dla danego typu urzadzen i
> probowalem tak to zrobic, ale zawsze HPT uzywa u mnie tego samego przerwania
> co karta muzyczna
> nie bylo by w tym nic zlego, bo karta jak pisalem na sterownikach windy
> dziala, ale nie moge nic nagrywac na wejsciu liniowym, co jest mi
> potrzebne...
> moze macie jakis sposob na ta karte...
>
> --
> Romek "ebrom"
> Opolskie Hanysy 2000 Team
> [...]

Oto moja konfiguracja na Abit-133raid

agp gforce mx irq 10
2slot pixel view irq-9
4 slot sb128 pci rrq-9
hpt370 irq-11 jest dzielone z slot 3

cd-rom na ide
dysk ata100 primary master na hpt370
dysk ata66 secondary master na hpt370

systemy ME i W2k, w bios wylączone ACPI i PNP OS Instaled(disable),
 wejscie liniowe oczywiscie dziala porawnie,.
przy wlaczonym ACPI wszystko dziala rowniez poprawnie.
oczywiscie driver hpt zainstalowany.
w instrukcji plyty mocno sygerowane jest nie obsadzanie slot 3
ze wzgledu na kontroler hpt.
i moze gluoie pytanie czy wejscie liniowe jest wlaczone w mikserze.
Aha wejscie liniowe dziala na sterach z win jak i na sterach creativ,
dziwne rzeczy dzialy sie kiedy siedziala w slot 5-wspolny z ISA (wolne)
pozdrawiam

Robert

--
++++++++