Re: pcmcia - USB CardBus Dual

Autor: Omo (Martomm_at_priv.onet.pl)
Data: Wed 11 Jul 2001 - 08:06:18 MET DST

Użytkownik "Stanislaw Chmielarz" <StaCH_at_seler.uniprojekt.com> napisał w
wiadomości news:StaCH.753.0_at_seler.uniprojekt.com...

> Polak potrafi spier* urzadzenia... :-(((
> Sa dwa standardy PCMCIA i Cardbus i nie sa ze soba kompatybilne to tak jak
> mniej wiecej ISA i PCI. Karta Cardbus ma inny ksztalt zlacza zeby nie dala
> sie wcisnac do slotu PCMCIA.
>
> --
> Pozdrowienia!!StaCH
> mailto:schmielarz_at_uniprojekt.com
> http://www.uniprojekt.com

Eee tam, zaraz spier* :). Nie napisałem, że tak spreparowana karta włożona w
slot PCMCIA innego laptopa poszła bez problemu. Ponieważ miała już
zmniejszony ząbek nie potrafię powiedzieć, czy bez tego dałaby się włożyć.
Rzeczywiście, w instrukcji napisano, że komputer powinien mieć CardBus Type
II slot, natomiast laptop ma PC Card Slot na dwie karty PC typu II lub jedną
typu III. Myślałem, że to to samo... A czy karta PCMCIA da się uruchomić w
złączu CardBus?
Pozdro - Omo