sterownik i gamepad

Autor: krzysztof borkowski (krzysztof.borkowski_at_wp.pl)
Data: Wed 11 Jul 2001 - 07:27:13 MET DST

witam,
podejrzewam ze problem/pytanie/prosbe ktore przedstawie ponizej stalych bywalcow listy
pewnie zdenerwuje - jesli tak wybaczcie i skierujcie mnie we wlasciwe miejsce, - jesli
nie: bede wdzieczny za wszelka pomoc :)

sprawa pierwsza: wczoraj przy formatowaniu twardziela schrzanilem sprawe i nie zgralem
sterownika do karty dzwiekowej Opti Audio 16 (931), cala noc szukalem w sieci ale nie
potrafie znalezc :( czy ktos z Was moglby ewnetualnie przeslac mi taki sterownik lub
powiedziec gdzie mam go szukac

sprawa druga: od czasu doczasu gram z wykorzystaniem gamepada (zwykly sidewinder
microsoftu) no i wyskoczyl mi taki problem ze komputer przestal go widziec (inne
komputery widza) a gdy probuje go zainstalowac ponownie to choc lista kontrolerow gier
jest pusta to pojawia sie napis ze mam juz maxymalna liczbe sterownikow!!! moja
znajomosc komputerowej problematyki jest dosc ograniczona, a jak sie okazalo ten
problem przerasta rowniez kilku lepszych ode mnie; bede wdzieczny za wszelkie odpowiedzi

pzdr
kuulavy
krzysztof.borkowski_at_wp.pl
krzysztof.borkowski_at_kinnarps.pl