Re: ati radeon 32 mb i 2 monitory

Autor: atw (atw2001_at_poczta.onet.pl)
Data: Wed 11 Jul 2001 - 00:59:21 MET DST

Witam ,mala wydajnosc w 3 D? tzn na ile mala z czym mozna rpownac ta karte
na tle innych dostepnych . Cos jak tnt2 /geforce MX200 lub 400??

Poza tym mozna tworzyc "wirtualne pulpity" czyli po prostu warstwy z
> aplikacjami. Wlaczajac ktoras z nich (max 9) mamy gotowy zestaw na
wierzchu
> bez koniecznosci dogrzebywania sie do nich.

Jak to rozumiec ? Czy chodzi o to ,ze np. na jednym kinolu mam obraz
fotoshopa z jakims otwartym oknem ,a na drugim mam tez tego samego ,ale juz
np. z jakims innym oknem . I w ten spsob nie musze przeskawiac z okna do
okna ? tylko przechodze myszka z jednego kinola na drugi ?