abit kt7 i coolermaster

Autor: Grzech (grzech2000_at_poland.com)
Data: Tue 10 Jul 2001 - 22:46:14 MET DST

czy do abita kt7 (bez A) zmieszczą się te wielkie coolermastery?
a tak wogole to noszę się z zamiarem kupna tbirda jakiegoś około 1 ghz. jaka
seria się najlepiej kręci i na ile pójdzie? obecnie mam na tej płycie
D650~950 (od października) i jest rockstable. system w2k, maszyna służy
głównie jako workstation pod 3dstudio - zależy mi na stabilności, więc
podkręcanie szyny raczej nie wchodzi w rachubę. a tak na marginesie,
3dstudio to dobry tester stabilności. jak puściłem proca na 1ghz to chodziło
absolutnie wszystko stabilnie, poza 3dstudio, które wysywpywało się po 3
godzinach renderowania (nie była to kwestia temperatury, około 55 stopni
było...)
grzech