Re: ozywic samsunga

Autor: PeJot (pjsoft_at_poland.com)
Data: Tue 10 Jul 2001 - 18:31:20 MET DST

Użytkownik mk180014 <mk180014_at_poczta.fm> w wiadomości do grup dyskusyjnych napisał:9i9u1o$cnp$1_at_news.tpi.pl...
> mam stara 12x. oczywiscie od dawna nie dziala i nie pomagaja juz zadne
> otwierania i przedmuchiwanie etc.
> ale zanim go ostatecznie wyrzuce, chcialbym sprobowac bardziej extermalnych
> metod..

Też reanimowałem ten sam model - pochodził 2 miesiące
dłużej. ;)

> 1. czyszczenie soczewki alkoholem izopropylowym (?)
> - gdzie kupic ? jak czyscic ?

Preparacik oparty na alkoholu i. jest dodawany do kompaktów
czyszczacych + twardo zwinięta wata

> 2. potencjometr zwiekszajacy moc lasera
> - co zrobic jezeli nie ma ? jest jakis inny sposob na zwiekszenie mocy ?

Przekręć śrubkę z tyłu głowicy delikatnie w lewo.
Wydaje mi się że odczytywane płyty troche bardziej
się grzały :)

> 3. wszelikie inne sposoby
> - co polecacie ?

Wyrzuć ten złom to nawet ścieżek audio nie chciało
ripować.

PeJot