Re: ozywic samsunga

Autor: LUKY (beksas_at_poland.com)
Data: Mon 09 Jul 2001 - 12:22:08 MET DST

Użytkownik mk180014 <mk180014_at_poczta.fm> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:9i9u1o$cnp$1_at_news.tpi.pl...
> mam stara 12x. oczywiscie od dawna nie dziala i nie pomagaja juz zadne
> otwierania i przedmuchiwanie etc.
> ale zanim go ostatecznie wyrzuce, chcialbym sprobowac bardziej
extermalnych
> metod..
>
> 1. czyszczenie soczewki alkoholem izopropylowym (?)
> - gdzie kupic ? jak czyscic ?
>
> 2. potencjometr zwiekszajacy moc lasera
> - co zrobic jezeli nie ma ? jest jakis inny sposob na zwiekszenie mocy ?
>
> 3. wszelikie inne sposoby
> - co polecacie ?
>
> MIron

Ja również się dołanczam do pytania mam LG 48x - CRD 8480M i również
przestał czytać płyty. Jak coś będziecie wiedzieć wiecej o przywracaniu
CD-ROM'ów do życia napiszcie.
U mnie CD-ROMik rozpoznaje płyte mogę nawet na nią "wejść"! ale to wszystko
:-(

--
LUKY