Re: problem z rejestrem windows

Autor: ToMeK (topiech_at_poczta.onet.pl)
Data: Tue 10 Jul 2001 - 07:21:43 MET DST

> Po mojemu dwie mozliwosci:
> 1. Walniety ram

Ram jest na pewno dobry sprawdzałem w robocie działa OK

> 2. Zbyt wyzylowane parametry pracy w BIOSie jesli masz CAS-2 to zmien na
> CAS-3 , byc moze masz tez za slabe pamieci np PC100 a procek na FSB
133MHz.

Jest ustawione na CAS-3

> Napisz jaka masz konfiguracje to cos wiecej mozna bedzie powiedziec.

Duron 800, Płyta Shuttle AK12, 256 MB RAM, HDD Seagate U5 40 GB, Ge-Force
MX, live 1024.
VIA 4 in 1 jest zainstalowane, nie ma żadnych "wiruchów", nic nie jest
kręcone.procek chodzi na FSB 100.

Do tego wszystkiego dodam że zaczyna mi "siadać" nagrywarka (Samsung
8x8x32),
rozwaliła mi już chyba z 8 płytek.
A jakby tego było mało na domiar złego Wingroza wyłacza mi co jakiś czas DMA
dla HDD.!!!!

Czy to może być wina kontrolera na płycie głównej?,
A może to procek - grzeje się od 40 - 77°C (średnio 75°C)?