Re: problem z rejestrem windows

Autor: J.G.Plum (jg_plum_at_poczta.onet.pl)
Data: Mon 09 Jul 2001 - 12:42:13 MET DST

"ToMeK" <topiech_at_poczta.onet.pl> wrote in message
> Hi!
>
> Mam problem z wieszajšcym się kompem,
> po każdym załadowaniu systemu (win 98se) pokazuje się komunikat
> o błędach w rejestrze po czym komputer się restartuje aby go naprawić
> i tak w kółko (chyba że wyłšczę w msconfig opcję scanreg /autorun).
> A po za tym często wywala mi "blue screen" z błędem w module VMM VXD.
> Co oznacza błšd w module VMM VXD?
> Dodam, że stało się tak nagle (nie instalowałem nowego sprzętu ani
> programów),
> przedtem wszystko było OK - reinstalacia windowsów nie pomaga.

> [...]

VMM.vxd to faktycznie virtual memory manager.
Po mojemu dwie mozliwosci:
1. Walniety ram
2. Zbyt wyzylowane parametry pracy w BIOSie jesli masz CAS-2 to zmien na
CAS-3 , byc moze masz tez za slabe pamieci np PC100 a procek na FSB 133MHz.
Napisz jaka masz konfiguracje to cos wiecej mozna bedzie powiedziec.
Jesli masz 2 rozne kosci (zakladam ze Dimm-y) to wyciagnij jedna i zobacz
czy sytuacja sie powtarza potem zamien kosci ...

Jarek

--
"Informacja nie jest wiedzą, wiedza nie jest mądrością, mądrość
nie jest prawdą, prawda nie jest pięknem, piękno nie  jest miłością,