Re: Banalne...

Autor: smok_wawelski (smok_wawelski_at_kki.net.pl)
Data: Tue 10 Jul 2001 - 02:42:54 MET DST

Cześć
[ciach.......]

> Pytania:
> 1.*
> 2. Czy moge przelaczyc wentylatorek z PWR na CPU tj. wyciagnac kabel z
tego
> a wpiac do tego.
> Boje sie ze cos moze byc nie tak z plyta bo nie wpieli mi tego do gniazda
> CPU FAn albo po prostu blizej mieli.
> (ci co sprzedawali) i jak przepne i cos rypnie to gwarancja odleci.

gniazdo CPU FAN = gniazdo wentylatorka procka
oczywiscie ze mozna tak wpiac

> 3. CZy moge podlaczyc dodatkowy wentylator 12V z przodu obudowy do gniazda
> cpu?? lub Chassis (secondary what is it ?;-)

wentylator chassis nalezy wpinac do pwr fan / chassis fan

> 4. Chcialem kupic sobie wentylator do obudowy (taki wiekszy od went.
procka)
> ale mial tylko 2 koncowki:
> Czerwona i biala a nie mial tej czarnej od rpm i w dodatku koncowki byly
> "gole" bez wtyczek.
>
> Dokipywuje sie je do wentylatorka czy co?

2kable jest ok trzeci kabel = pomiar obrotów
nie bedziesz miał pomiaru obrotów

w dokumentacji od płyty bedzioesz miał oznaczone które piny + a które
ground

jakbys miał pytania pisz

pozdrowienia smok_wawelski_at_kki.net.pl