Banalne...

Autor: \(\)l\(\) (alexandruss_at_poczta.onet.pl)
Data: Mon 09 Jul 2001 - 19:56:47 MET DST

1. Mam plyte g(l)owna Asus A7V133 a na nie Athlon1,1Ghz.
2. Mam takze Asus probe i Hmmonitor oraz SiSoft Sandra.
3. CPU fan pokazuje mi 0 oprocz sisandry ktora daje 5114 RPM.
4. Rozkrecilem obudowe.
5. patrze wentylatorek podlaczony do PWR Fan.
6. Zostaja mi 2 wolne gniazda na wiatraczki - Chassis ( CO TO JEST? *) oraz
CPU.

Pytania:
1.*
2. Czy moge przelaczyc wentylatorek z PWR na CPU tj. wyciagnac kabel z tego
a wpiac do tego.
Boje sie ze cos moze byc nie tak z plyta bo nie wpieli mi tego do gniazda
CPU FAn albo po prostu blizej mieli.
(ci co sprzedawali) i jak przepne i cos rypnie to gwarancja odleci.

3. CZy moge podlaczyc dodatkowy wentylator 12V z przodu obudowy do gniazda
cpu?? lub Chassis (secondary what is it ?;-)
4. Chcialem kupic sobie wentylator do obudowy (taki wiekszy od went. procka)
ale mial tylko 2 koncowki:
Czerwona i biala a nie mial tej czarnej od rpm i w dodatku koncowki byly
"gole" bez wtyczek.

Dokipywuje sie je do wentylatorka czy co?

DZIEKI

Pozdr.

()l()