Re: Prosba o pomoc...

Autor: ===Tomy=== (tomy_at_inetia.pl)
Data: Mon 09 Jul 2001 - 21:24:04 MET DST

Cześć,

>Mam spory, a może nawet duzy problem z pcetem :(
>Mam plyte glowna Asus CL 2 na chipsecie Intel 815 E

Good choice...good performance.... :-)))

>256 MB Ramu, Karte grafiki Asus GE Force V7100,
>karte telewizyjna Avermedia TVPhone98, SB Live, kontroler SCSII Adapteca
>2940 PCI, oraz drukarke pod USB i skaner rowniez pod USB
>Problem polega na tym, ?e brakuje w systemie przerwa?
>W biosie rezerwuj?c przerwanie 7 dla LPT które i tak mi nie jest
>potrzebne wszystko dzia?a ale nagrywa? nie mog? poniewa? kontroler SCSII
>wspó?dzieli przerwanie 9

1. Zarezerwuj w BIOSIE irq 5 dla Live!.
2. Jeśli nie używasz LPT, COM1, COM2 wyłącz je w BIOSIE.
3. Jak nie zadziała to w menedżerze urządzeń w Win9x wyłącz.
    SB 16 Emulation.
4. Plug&Play OS - ustaw na NO.

>W systemie je?li chodzi o przerwania nie ma ?adnych konfliktów?
>nawet je?li jest zainstalowana drukarka i skaner
>je?li pod??cze przerwanie 7 w biosie wtedy na nie wchodzi karta
>telewizyjna i restartuje si?

W czwarty slot PCI od góry (patrz od AGP) włóż Live.
Jak to nic nie da ; przekładaj karty - do skutku.

>komputer je?li chc? ogl?da? telewizj? :(

Prawdopodobnie Live! współdzieli przerwanie z tunerem - normalka.

>Cz?sto po zainstalowaniu drukarki HP wyst?puj? równie? b??dy w plikach
>dll :( hphelp lub co? w tym stylu
>Czasami nawet wyst?puje b??d w kernel32.dll

A to może nie mieć nic wspólnego z przerwaniami (chociaż...)
Obstawiam przetaktowany CPU....

Co obsadziłeś ?

>Przeinstalowanie systemu nie wiele daje :( (mam windows ME)

Pokombinuj j/w - później wyciągnij wnioski.

>Je?li jest kto? kto potrafi mi pomóc to jako? bym si? odwdzi?czy?
>Ju? mam do?? kombinowania. Mo?e kto? mia? podobny problem.
>Tylko nie wchodzi odpowied? typu usu? urz?dzenie bo jest za du?o :)

BTW: pracuje na CUSL2 (najnowszy bios beta) + PIII866_at_950 + 512 RAM
         (do niedawna 2 systemy W2K + WinMe) + Radeon + Live! +
         LifeView Capture + AsmaxSurfer PCI + od "biedy" DV Master
         na krańcowym PCI i wszystko działa jak trzeba po zastosowaniu
         w/w "patentu".

>Z góry dzi?kuj?

Oby pomogło...:-))
Trzymam kciuki.