Re: Pamięć do Asusa CUSL2

Autor: ===Tomy=== (tomy_at_inetia.pl)
Data: Mon 09 Jul 2001 - 21:24:06 MET DST

Cześć,

>dotarły do mnie ostatnio informacje, że płyty z Solano są dość wybredne
>jeśli chodzi o pamięć.

Pierwsze słyszę.....skąd masze takie niusy ?

>W tej chwili mam jakiegoś generica PC133 128MB i
>rzeczywiście pecet jest średnio stabilny.

Co znaczy średnio-stabilny ?

>Może to Win98 SE jest za stare dla tego sprzętu

Czemu wszyscy zwalają winę na software.
Dla mnie na 99% wina leży po stronie hardware-u.

> a może to rzeczywiście pamięć.

To zmienia postać rzeczy.

>Wyczytałem na stronach Kingstona, że do tej płyty nie polecają wszystkich modułów PC133,
>nawet swojej produkcji. Polecają oczywiście tylko te droższe.

Daj link...bo nie uwierze.

>Czy rzeczywiście jest jakaś różnica?

No..w cenie i w stabilności - jeśli mowa o markowych.

>z góry dziękuję
>Robert

BTW: u mnie 2x128 MB Semicon CL-3 i 1x256 MB Micro CL-3 PC-133
(Vindziu sprawdzał i twierdzi, że lepsze niż zwykłe no-name)
Wszystko pracuje bez problemu na 3-3-2 i nie narzekam.

--
===Tomy===
mailto:tomy_at_inetia.pl