Re: kłopoty z drukowaniem

Autor: Eugeniusz Rink (slot_at_pc-komputery.prv.pl)
Data: Mon 09 Jul 2001 - 09:33:46 MET DST

Użytkownik Tomasz Mikołajewski <tmikolajewski_at_rupbyd.ppcor.org.pl> w
wiadomości do grup dyskusyjnych napisał:9ibl3t$c5c$1_at_news.tpi.pl...
> Mam do rozpracowania taki problem:nie drukuje mi komputer 200MMX.Drukarka
> jest O.K. ponieważ sprawdzałem ją na innych kompach i drukuje dobrze. Na
> kompie ponownie postawiłem system W98 ale to nic nie dałobo nadal jest tak
> samo:po wydrukwaniu 2 stron wydruk sie zatrzymuje pojawia sie komunikat ze
> powodu nieznanego błedu systemu drukarka przestaje odpowiadac.Tak samo
> zachowuje się na dukarkach HP 610, HP 970, Lexmark 5700.Ściągnąłem nowe
> sterowniki,ale to nnic nie dało, wymienilem port LPT - nic

Moze sprawdz ustawienia w BIOSie. Poeksperymenuj z trybami portu LPT np EPP.
Sprawdz czy we wlasciwosciach sprzetowych wystepuje port LPT1.
Sprwdz tez czy przerwania sie nie powtarzaja, dla LPT1 jest IRQ7.
Czy uzywasz skanera na LPT???

Genio